bukan cinta biasa

Sedih :(

In Uncategorized on Oktober 10, 2008 at 1:39 pm

Tujuan saya ialah kebolehan memandu. Justeru itu, saya merekodkan diri senderi di pusat memandu Bukit Batok. Setiap Rabu saya menghadiri kelas memandu di situ. Selapas kelas setiap minggu, saya terangah tentang memandu ujian ke 4 oktober.

Saya telah pergi memandu ujian saya. Dahulu ujian, saya berasa sangat gelisah. Saya mahu melulusi ujian sekali! Walau bagaimanapun, saya terasa beristirahat selapas pemasukan kereta itu. Berikut pengarahan tuan yang guru saya, saya memandu sekeliling di tanah.

Saya pemikiran menjalankan saya bukan jahat dan boleh melulusi ujian. Tetapi saya tidak lulus ujian kerana tuan itu berasa pembelokan keahlian saya tidak baik. Pembelokan saya sangat lebar dan runcing. Selapas menerima keputusan saya, saya berasa sedih dan hampa sekali. Saya memberitahukannya bahawa saya akan menjahal sekali-lagi!

Saya akan melulusi pada masa hadapan!

  1. Please rewrite again in simple Malay

    Let me start the first two sentences to illustrate my pojnt.

    Saya belajar di pusat memandu Bukit Batok supaya saya dapat memandu kereta.

    Rephrase the sentences so they carry an idea per phrase.

    terima kasih
    cikgu

Tinggalkan Jawapan

