bukan cinta biasa

Negara South Africa

In Uncategorized on September 28, 2008 at 2:37 am

Sejak saya muda lagi, emak saya membawa semua ahli melancong ke negara asing. Tahun ini, emak saya tegas bertegas bahawa kami akan pergi ke South Africa. Kami berada di sana selama sepuluh hari. Perjalanan mereka Kami mengambil masa sepuluh jam.

South Africa pernah menjadi koloni England. Sambil di sana Semasa di sana, kami melawati melawat Johannesburg, perjalanan di darat binatang taman binatang dan Cape Town. Di dalam perjalanan di darat binatang taman binatang, kami melihat binatang asing. Saya genap menarik Saya sangat tertarik hati dengan orang kampung itu!

Kegemaran bandaraya saya Cape Town Cape Town bandaraya kegemaran saya kerana cantik sekali. Tetapi perbelanjaan hidup di dalam Cape Town sangat mahal. Namun pada masa depan Namun begitu, saya akan maunya berpindah ke Cape Town untuk persaraan saya saya berminat untuk berpindah ke Cape Town.

  1. …bertegas bahawa kami akan…
    Perjalanan mereka > kami…
    …pernah menjadi koloni or jajahan…
    Semasa di sana…
    melawati > melawat
    taman binatang (tb) dan Cape…
    Di dalam tb…
    Saya sangat tertarik hati dengan…
    Cape Town bandaraya kegemaran saya…
    Namun begitu,….saya berminat untuk berpindah ke

    cikgu

Tinggalkan Jawapan

