bukan cinta biasa

Thank God It’s Khamis!

In Uncategorized on Ogos 21, 2008 at 8:53 pm

Saya sudah berkerja pada pejabat pengiklanan dari bulan Januari hingga bulan Julai. Di dalam pejabat, saya belajar banyak pengetahuan. Kepandaian ini sangat penting kerana saya akan belajar bidang pengiklankan pada masa depan. Saya suka berkerja tetapi saya lebih suka menjadi.


gambar ini diambil di dalam pejabat

Saya rasa gembira saya di dalam universiti sekarang kerana saya suka makanan dari kantin sastera. Makanan kegemaran saya yong tau fu dan kuih waffles. Tetapi kuih waffle yang saya beli tidak sedap.

  1. Terima kasih kerana berblog dalam bahasa Melayu

    1. pengiklanan (spelling) peng + iklan + an
    2. kepandaian > ilmu or pengetahuan
    3. peting > penting
    4 ….pada masa depan.
    5…tetapi saya lebih suka menjadi
    6. mengambil > diambil (passive)
    7, universiti
    8. kerana
    9. dari kantin
    10. Makanan kegemaran (structure)
    11. drop ada

    The last sentence is perfect! Sangat baik
    cikgu

Tinggalkan Jawapan

